FANDOM

Чаклунка

Я поча... писати цю статтю, проте мене терміново викликали на Лису Гору!
Коли прилетю то продовжу...

Це написав Utgarthilocus

Pleiades large

Зоряна астрологія, як окрема система астрології

Зоряна астрологія або Сидерична астрологія — це система астрології, у якій точками відліку є нерухома зірка (наприклад у джйотіш - Реваті або Дзета Риб). У 17/05 285 р. коли існувала нульова прецессія не було різниці між сидеричним і тропічним зодіаком, але в 2011 р. вона наприклад досягла 24 градуси. В джйотіш існує своя проблема — суперечка між різними астрологами, чия айанамша точніша. Зараз офіційно прийнято використовувати айанамшу Лахірі і сидеричну довготу планет визначають як тропічна довгота мінус аянамша λsid=λ-AL (екліптична система координат).

Зоряна астрологія, як розділ класичної астрології

Зоряна астрологія — розділ астрології, що вивчає вплив зірок та інших позапланетних об'єктів на долю людини, держави чи явища.

Містерії зоряної астрології [1]

Вираз народитися під щасливою зіркою, народитися під нещасливою зіркою, виникли в стародавні часи. В цих прислів'ях відображена віра в те, що зорі впливають на долю людини конкретно та очевидно.

Колір зірок [2]

Кожна зоря має свій колір, котрий також визначається зв'язком з планетами за проявами, проте на зовсім іншому, не на побутовому рівні.

  • Блакитні зорі пов'язані з Сатурном і вказують на гальмування, стиснення, жорсткі задані параметри.
  • Червоні зорі пов'язані з Марсом і вказують на агресію, рух, натиск.
  • Помаранчеві зорі пов'язані з Сонцем і вказують на активність, пробудження життєвих сил.
  • Жовті зорі пов'язані з Юпітером і надають експансію.
  • Білі блискучі зорі пов'язані з Венерою і надають м'якість, спокій.
  • Білі матові зорі пов'язані з Місяцем і надають мінливість, неусвідомлення.
  • Зеленуваті зорі пов'язані з Ураном і надають раптовість, перевороти, інформативність.
  • Туманні зорі пов'язані з Нептуном і надають містичні откровення або ж спокусу та смуту.
  • Пов'язані з Ліліт[3] це зорі різних кольорів, що надають спокусу і забруднення та спонукають до гріха.

Виноски

  1. Мистерии звездной астрологии. П.П.Глоба
  2. Неподвижные звезды. П.П.Глоба
  3. Під Ліліт мається на увазі фіктивна планета, що є по суті точкою лінії апсид, а саме апогеєм місячної орбіти.
Зоряна астрологія
Зорі

СіріусВегаАльдебаранАнтаресФомальгаутАхернарБатен ЦетусДівдаЙота Кита

Сузір'я

Велика ВедмедицяЛевРиби

Галактики

Вортекс

Скупчення

СтожариГіадиФацієс

Туманності

ЕнсісФорамен

Особливе Центр ГалактикиАпекс СонцяВежа